måndag, april 30, 2007

Söndag

Jäklar vad stan kändes öde i morse när jag cyklade till jobbet. Det var ju inte en jävel ute, det kändes som om det skulle vara söndag eller något. Men sen kom jag ju på att det är ju faktiskt någon slags halvsöndag. Eller åtminstone klämdag. Varför kan man inte automatiskt vara ledig på klämdagar? Men jag får ju iaf sluta två timmar tidigare och så är man ju ledig i morgon!

Igår hade vi en härlig slappdag. När vi hade klivit upp så lade vi oss i soffan och tittade på film. Sen åkte vi ut till Böle en sväng och hälsade på och fick träffa den nya vovven. Jag åkte hem lite tidigare än Simon och lagade i ordning Tacopaj som vi skulle bjuda Minna och Magnus på. Den blev god! Sen satt vi och kollade på Bandidas. Rätt bra film faktiskt!

Usch, jag kom just på att jag ska till tandläkaren på torsdag. Jag vet att det kommer att bli dyyrt!

1 kommentar:

Grete sa...

Låter som en härlig helg, betydligt roligare än min :( Vad händer ikväll förresten? Jag har ingen aning alls, hade totalt glömt bort att sista april var nåt man skulle fira.. Kraam!