onsdag, april 11, 2007

Men sluta blås!

I morse vaknade jag av att det kändes som att huset skulle blåsa bort! Sen låg jag och tittade ut på trädet genom fönstret och höll på att skita på mig när en stor gren kom flygandes rakt in i fönstret! Det blev ett något dramatiskt uppvaknande, men man blev ju pigg!

Sen hade jag också tänkt att ta premiärcykelåket till jobbet idag. Men jag insåg väldigt snabbt att det inte var en bra idé. Så jag manipulerade Simon i sömnen till att säga att jag fick ta bilen.. Hehe!
Undrar om han kommer bli arg när han vaknar och inser att den inte är där?

Dagens plan är att först ta sig i genom resten av jobbdagen. Just nu är jag irriterad, för jag fick precis två pappjuck på raken som ringde in och skulle jävlas med mig!
Sen ska jag hem och tvätta. Simon har fixat tvättid hos Magnus. Det ska bli skönt att få iväg all tvätt på en gång!

Sista grejen jag ska göra för dagen är att ska jag ner på Träningshuset och köra något slags danspass, som jag inte tror jag kommer vara någon stjärna på, och ett core/stretch-pass. Kommer man bara överens med bollen, så tycker jag att det är riktigt roligt!

Inga kommentarer: