fredag, april 20, 2007

Åh vilken underbar dag!

Solen skiner och jag har precis kommit hem från kursen på Birka. Den var faktiskt över förväntan. Det är jätteintressant att lära sig om vad facket gör och vad man har för rättigheter. Det var också jättebra att få reda på vad det finns för försäkringar och att bli lite mer insatt i pensionen. Bah, det känns som om det är låångt bort. Men jag tror att jag ska ta och kolla över det där. Just nu har jag ingen koll på varken försäkringar eller pension!

Det var i alla fall riktigt skönt att slippa jobba i tre dagar! Det fanns inte så jättemycket att göra på kvällarna där men det fanns ett halvdant gym och en gympasal. Så det var där jag, Robin och Kajsa tillbringade våra kvällar. Vi gymmade, spelade basket och volleyboll. Det var skitroligt! Men vilken tur att ingen annan såg oss. För oj oj OJ, vad kass vi var!

What's up with the snow by the way??

Jag trodde det var slut på sånt skit! Men solen verkar ju jobba hårt på att få bort den i alla fall!
Men ingenting kan få ner mitt humör just nu! För det är helg och Simon har fått in massor av pengar på sitt konto! Wohoo! För en kvart sen så satt jag och funderade på hur vi skulle klara oss till onsdag utan att gå på toaletten, för vi hade inte ens råd med en toarulle! Och voilá! Som en skänk från ovan! Tack försäkringskassan!

Simon kommer straxt och hämtar mig. Vi ska vara i Vällviken och umgås ikväll.

Inga kommentarer: