tisdag, april 03, 2007

Glitter & Glamour!

I torsdags kväll var jag som sagt på klubbkväll på Makeupstore. Det var väldigt mycket folk på en pytteliten yta, men det är alltid lika trevligt att springa runt och titta på allt man vill ha! Det blev även några(!) inköp inför bland annat helgens fest!


På fredagen var det tänkt att jag skulle vara hemma och ta det lugnt, men när jag skulle följa med grabbarna till Torvalla en sväng så kläckte Minna ur sig idén att jag kunde följa med henne upp till Rosell på förfest. Sagt och gjort, några timmar senare fick jag skjuts dit. Jag hann bara vara där en stund innan vi åkte taxi ner på The Rock. Det var det mycket trevligt! Simon och Co var också där och det blev även ett mindre vimmelbildsmaraton!

Lördagen var dagen D för Glitter & Glamour-festen. Jag hade bestämt mig för att locka håret. It felt like a good idea at the time, men efter 1,5 timme, när jag hade inte ens gjort hälften, så ångrade jag mig bittert. Att jag aldrig lär mig! Men det blev ju fint iaf.

Festen, som var belägen i Frösö sportstuga, var i alla fall riktigt lyckad. Mycket folk, god mat och mycket att dricka! Vid halv tolv åkte jag och Robin ner på stan, för jag skulle hänga med gänget som var ute och firade brorsan som fyllde 20 år på tolvslaget. Men när vi kom till Mark Twain så var det så satans mycket kö, så det slutade med att vi tvingade Andreas att stå ute tills klockan var 00.00, sjöng för honom och sen åkte vi tillbaka till festen.

Världens bästa mamma var chaufför hela kvällen, både fredag och lördag!

Första april inleddes med att vi åkte till Torvalla för att fira Andreas med tårta och presenter och sen åkte vi även över till Bäck för att äta middag och hälsa på pappa och farmor.
Jag blev inte utsatt för några hemska aprilskämt idag (vad jag vet) och jag lurade ingen heller. Men det är lite roligt vad mycket det är som händer på just 1 april. Lillbrorsan fyller år (plus en hel bunt andra som jag känner), jag har jobbat på AMS ett år, Micke och Elin har bott i Vällviken ett år och Simon och jag har varit i hiop i två år. Ganska bra, det blir mindre datum att hålla reda på!
.
Helvete! Det snöar ute! But whyy? Jag tog ju för fan inte fram cykeln!
.

Inga kommentarer: