torsdag, april 05, 2007

Fångad av en st... näe, orkan!!

Kakan blev i alla fall god, och tur var väl det!

Sitter just nu och väntar på att få skölja ur hårfärgen ur håret. Såg också att jag har krigsmålat mig i ansiktet. Tur att hårfärg är lättborttvättat... Not! Det är inte riktigt min grej det där. På den gamla goda tiden när jag hade blont hår så var det lite lättare, då kunde jag kladda på hur mycket jag ville utan att det syntes ett dugg!

Moa och Stobben har kommit ner från Umeå, dom borde vara framme i Böle nu. Vi ska nog hitta på något sen. Vi ska försöka tvinga med Minna också! Men just för tillfället så ser det inte så överhuvudtaget frestande ut att sätta ut ens en fot i den här stormen!

Det är helt sjukt vad det blåser ute! Enough! Jag bestämmer att det ska sluta.. På momangen!

Nä nu måste jag skölja ur håret. Sen ska jag haka på Magnus och Minna ut till Böle.

Okej.. Glad jävla Påsk då..

Inga kommentarer: