onsdag, januari 14, 2009

Väntans tider

Jag hatar att vänta. Jag är en väldigt otålig person. Å andra sidan är jag väldigt duktig på att vänta. Men är det något jag är pepp på så vill jag att det ska hända NU!

Med 99% säkerhet så kommer jag få en av lägenheterna jag vill ha. Jag har sagt ja till båda och ligger nu tvåa på båda. Killen framför har också sagt ja till dem. Med andra ord borde jag få den han inte vill ha. Kan fanskapet bestämma sig någon gång? Det spelar ju i och för sig ingen roll, det blir ju inte snabbare inflytt för det. Men jag vill ju såklart veta vilken det blir. Har jag nämnt att jag också är djävulskt nyfiken? Sista dagen att bestämma sig är i morgon, så det borde ju hända något snart.

Jag har också hittat en finfin soffa på Mio. Den ska bli min så fort jag vet om och vart den ska bo. Det blir bra det, då har jag i allafall lite möbler att fylla lägenheten med.

Annars händer inte mycket. Jag fick en liten nostalgitripp när jag hittade Dr Mario till Wii't häromdan. Lätt beroendeframkallade, but i lööv it!

Inga kommentarer: