tisdag, januari 20, 2009

Drivor

Idag har jag som vanligt jobbat. Jag fick i uppdrag att hämta Simon direkt efter jobbet. Han följde med Micke och Elin hem igår. Innan jag for så hämtade jag posten hemma. Jag blev hyfsat nervös när jag hade fått ett rek från en advokatbyrå!? Men det visade sig sen att det var papper från Mark Twains konkurs. Jag skulle dessutom få ut min semesterersättning! Katshing! Det går rakt ner i IKEA-kassan.

Satan vilket skitväder det var när jag åkte till Vällviken. Såg inte ett skit bitvis. det blir spännande att se hur det går när vi ska åka hem. Vägen var sjukt igendriven på vägen hit, så jag kan bara gissa hur den kommer se ut sen! Men då har jag ju Simon som kan gräva fram bilen om vi fastnar.

Simon nämnde i förbifarten att vi ska ta isvägen hem. Glöm det. Kommer jag inte till jobbet i morgon så kan han ha vunnit diskussionen. Men det är inte så troligt.

Hej då med er.

Inga kommentarer: