torsdag, januari 08, 2009

Skitminneskort

Jag hade tänkt lägga upp en kavalkad med bilder som jag tagit under den senaste perioden. Men minneskortet var tydligen inte anpassat för den här datorn. Glad i hågen gjorde jag ändå ett tappert försök att få det att fungera. Det fungerar ju nämligen på den andra datorn, även om man måste använda pincett för att få ut den efteråt.

Det var inte riktigt lika enkelt nu. Minneskortet försvann in i ett hål, och där sitter det än. Det var väldigt nära att det också fastnade en tops med lite tuggummi. Men det lyckades jag i sista sekunden undkomma. Jaja bilder kommer väl när problemet är löst.

Idag har jag jobbat. Jag är liite närmare vettig dygnsrytm nu. Jag är också väldigt nära mitt mål nu. Jag står dock fortfarande i kö och kommer att bli förbannad om jag snubblar på mållinjen.

2009 verkar bli ett förändringarnas år. Förhoppningsvis mest på gott och inte ont. Men ibland önskar jag att allt kunde vara som det var förut. Eller åtminstone att något kunde gå bra för en gångs skull.

Över och ut.

Inga kommentarer: