tisdag, januari 06, 2009

Alldeles för pigg

Min originalplan för kvällen var att gå och lägga mig i tid så att jag inte kommer vara helt död när jag ska upp i ottan i morgon. Någonstans på vägen gick det snett. För nu sitter jag koffeinspeedad på Red Bull hos Magnus och tittar på konstiga youtubeklipp.

Så här sitter jag med en skäggig Simon, en bakfull Chrille och en nyrakad Magnus.


I övrigt har denna trettondag bestått av Supernational och mycket trevlig fika på stan! Jag blev också väckt i morse av en dukad frukost med nybakta Scones. Myspys!

Jag bloggar från mobilen just nu. Det gick smidigare än vad jag trodde! Det lär ju märkas straxt om det kostar en förmögenhet. Hoppas inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

YEJ! Äntligen uppdatering! =) Tack för fikat.
Kostade det en förmögenhet att blogga från mobilen btw?
Kram