måndag, januari 19, 2009

Mååndag

Ny vecka! Jag trodde att jag skulle få något mer svar angående lägenheten idag. Men icke. Jag är i och för sig 99% säker på att jag får den. Men jag vill ju skriva på kontraktet så jag kan börja fixa med saker ordentligt. Det är ju inte ens två veckor tills det är dax!

Jag har i alla fall beställt en soffa från Mio.


Enda problemet är att det var 6-8 veckors leveranstid. Hmm får väl sitta på golvet tills dess.

Nu ska jag kolla lite på desperata husfruar medan jag väntar på att Simon, Micke och Elin ska komma tillbaka med ingredienser till middag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygg soffan är. Sa bli så roligt att ha dig nära! Finns det ingen soffa du kan låna så länge? Du kanske kan låna min fåtölj så länge?? Kram kram!! /Zandra

Anonym sa...

Vad snygg soffan är. Sa bli så roligt att ha dig nära! Finns det ingen soffa du kan låna så länge? Du kanske kan låna min fåtölj så länge?? Kram kram!! /Zandra