söndag, februari 22, 2009

So, what's new?

Idag har jag varit hurtig. Det kändes som jag först sov hela dagen och jag hade riktig ångest när jag vaknade. Jag tittade på klockan och såg att den bara var kvart i nio. Då blev jag istället lite småsur över att jag inte kunde passa på att ha en ordentlig sovmorgon när jag kan! Fast jag ska vara nöjd. Det är inte alla dar man vaknar före nio på en helg och är pigg!

Anywho. Jag klev upp och duschade. Efter det har jag dammat, dammsugit, diskat och tvättat. Jag har också hunnit med ett finbesök från Lisa! Mycket trevligt! En mycket driftig dag tycker jag. Och klockan är bara halv fem. Snart kommer Emma över och vi ska pussla.

I övrigt leker livet på rätt ok. Snart är det löning vilket behövs. Gitarrspelandet går bra tror jag. Jag lär ju inte dra av en rockkonsert anytime soon. Men kumbayavidlägereldennivån är inom sikte.

Min vardagsrumslampa är förresten klar. Jag blev mycket nöjd



Ha överseende med bildkvalitén. Minneskortet till min vanliga kamera sitter fortfarande fast i ett hål inuti datorn hos Simon och hånskrattar åt mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du gjort lampan själv??

Anonym sa...

Jag visste att du kan allt du vill.
Jag ska ordna lägerelden så fixar du musiken. Snygg lampa, jag blev lite sugen.// Stina