tisdag, mars 24, 2009

Sömnig

Det är lite drygt två timmar kvar tills jag ska vara på sjukhuset. Jag är något djävulskt trött. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att ockupera mig själv. Så länge Simon var vaken fungerade Guitar Hero mycket bra.

Jag har fördrivit lite tid med att försöka hitta kallelsen till undersökningen. Jag ville bara dubbelkolla så att det verkligen var idag som jag skulle dit. Jag skulle känna mig lite fåraktig om jag kommer dit och har hållit mig vaken helt i onödan.

Vad förbannat lite det finns att titta på tv'n den här tiden på dygnet. Vilket iochförsig är lika bra med tanke på att jag skulle somna så fort jag lutade huvudet bakåt. Jag prövade att läsa lite ur min bok nyss. Dålig idé.

På återseende.

1 kommentar:

Unknown sa...

Har du vaknat nu?
kram!