onsdag, mars 11, 2009

Nyttig

Idag har klivit upp i superottan för att gymma före jobbet, jobbat, gått på gitarrlektion, bakat cheese cakemuffins och lagat mat till lunchlådor. Jag har nu lunch så att det räcker i två veckor! En stor klapp på axeln till mig.

Det jag däremot inte har gjort idag är att välja ut tapeter som jag ska ha i sovrum, kök och vardagsrum ur böckerna som jag måste lämna igen i övermorgon. Det är ju skitsvårt att veta hur man vill ha det. Jag får nog använda en livlina i morgon tror jag.

Det var allt för nu.

Ps. Till er som kom ihåg.. tack tack=)! Till er som inte kom ihåg.. ingen fara, jag fyller ändå inte förrän i höst. Ds.

Virrpannor haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag bara ville gratta för det var Siv som hade namnsdag och det är ditt alias så är jag ingen virrpanna/// Stina

Anonym sa...

Hehe jaha! Det var mycket Micke och Elin som jag syftade på.. Dom är riktiga virrpannor!=)

Robin sa...

Tapeter eller inte tapeter. Det är fortfarande Torvalla.

En hög skit är fortfarande en hög skit, även om du toppar den med vispgrädde o kallar den chokladpudding.