onsdag, juli 22, 2009

I'm having one of those weeks

Stress, stress. Det hade varit lämpligt om min semester hade börjat redan nu. Förstår inte vad som hände med min plan att varva ner inför semestern?

Så här såg/ser min vecka ut

Måndag - Jobb 08.00-16.00, frissan, käka mat med Emma, skjutsa ut Emma till flyget, åka till Coop och handla åt mamma, åka till mamma med maten, hem, laga mat och sova.

Tisdag - Jobb 08.00-16.30, åka till lillänge för att hämta fiskar, köra ner till simon för att byta bil, köra till vällviken, missa färjan med inte många sekunder, köra mot vällviken via hara, äta middag i vällis, göra en misslyckad presenningpåtakuppsättning, åka och hälsa på hos papsen, åka och hälsa på hos brorsan och Sara med ungar, ta sista färjan hem, städa åt hamstern och sova.

Onsdag(idag) - Jobb 08.00-16.30, ner på stan för att handla en massa stuff, köra iväg till Coop för att handla mer åt mamma, köra till Torvalla med maten, köra tillbaka till Coop där jag tydligen glömt min mobil!?, åka hem, samla ihop tvätt, ta ner den till tvättstugan, gå upp och knacka på hos satans grannen som snott min tvätttid, gå tillbaka till lägenheten med tvätten, gå ner i tvättstugan igen en timme senare, laga mat, städa och sen förhoppningsvis sova.

Det var saker som jag har gjort till och med nu. Resten av veckan ser väl typ ut så här.

Torsdag - Jobb 08.00-16.30, iväg till Coop för att handla(dålig planering jag vet), hämta upp Simon, åka iväg till mamma för födelsedagsfirande och tårtätning, åka hem, förhoppningsvis hänga med SötEmma och sen sova.

Fredag - Jobb 08.00-16.30, hämta Åsa på tåget, köra iväg till bolaget, åka hem och sen immundiga en goood kall cider!

Med dt slutar min definitiva planer för helgen mer än att stråket är inbokad såklart. Jag önskar att jag hade några fler timmar på dygnet. Men äsch. På måndag börjar semestern och lugnet kommer att infinna sig! Det blir grejer det.

1 kommentar:

Anonym sa...

har du en hamster?